Examensarbete

Det är 2 dagar kvar tills planeringsrapporten ska vara inne, och vad gör jag då? Jo jag börjar om, med en helt ny inriktning!! Det är tur att jag ligger lite före i planeringen här på praktiken så jag kan jobba med examensarbetet. Sen är det ju alltid positivt att det nya examensarbetet är ett uppdrag från Finnvedsbostäder där jag är och praktiserar. Jag känner att detta kommer blir riktigt spännande att skriva om och utreda. Det kommer handla om passivhus i stora drag, mer säger jag inte nu! :) Min nya handledare är byggnadsingenjör och det är han som projekterar alla passivhusbyggen här, vilket betyder att jag kommer få riktigt bra med hjälp och vägledning!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback