Klänningproblem

Jag tänkte att jag skulle unna mig en ny klänning till examenslunchen på fredag. Men jag var runt i alla butiker i stan och hittade ingen som passade riktigr bra, eller jo en som var jättefin men väldigt genomskinlig....
Därför åkte jag, Leah och mamma till a6 idag för att kolla på deras utbud.. Men jag har snöat in mig så mycket på denna genomskinliga klänning att jag nästan bara tittade efter en likadan.. Hittade dock ingen så nu sitter jag här utan klänning, och det är 2 dagar kvar!!!
Jag funderar på om jag ska köpa den där genomskinliga ändå och ha på mig leggings och tubtop under.. Ååh vet inte hur jag ska göra..... Ska iaf gå runt i alla butiker här i stan, en gång till imorgon... :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback