Sjukstuga!

Danne har legat med hög feber några dagar nu, och han är jätteförkyld. Och igår kom Tindra till oss, jättehängig, vill inte äta nåt, inte ens välling och hon hostar näst intill hela tiden, stackarn!!
Jag håller alla tummar o tår att jag och Leah slipper undan denna gången. Jag har inte tid att vara sjuk!!!
Idag fick vi i Tindra 1/4 macka och pyttelite mjölk men det är de enda. Igår fick hon i sig ett glas cola på hela dagen.
Vi var en runda på Eko igår med Julia o Alice.. Alltså vi "den friska" delen av familjen :) Vi fikade lite också! Det var lika mysigt som vanligt. Tycker det är jättekul att träffa andra mammor och bebisar i samma ålder, speciellt Julia! Känns som om vi har kännt varann hela livet, vi kan verkligen prata om allt! Jag är så glad att vi träffades :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback