Nyårsafton 2012-2013

Vår nyårsafton började redan vid 11 på förmiddagen. Då sa Danne till mig att jag inte fick vara hemma fram till 16-17-tiden. Så jag plockade ihop vpra saker och tog Leah med mig till hennes mormor. Jag gick även en snabbis på stan med lillebror medans Leah var hos momo. Åt lite lunch och fikade.
Vid 16 fick jag ett sms att jag kunde komma hem om jag ville.
När vi kommer hem har mannen min städat hela lägenheten, tänt ljus lite överallt även på badkaret, plockat fram handdukar till mig och Leah, han hade även varit o köpt en korg med spasaker i som är perfekt när man badar! :)
Efter badet fixade jag iordning mig lite snabbt och när jag kom in i vardagsrummet har han köpt en bukett rosa rosor till mig och lagat trerättersmiddag!!! Herregud så underbar han är! Man kunde nästan tro att det var alla hjärtansdag :)
Kvällen slutade med alkoholfritt bubbel vid tolvslaget, lite spaning på raketerna och en film.
En helt perfekt nyårsafton med min familj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback