Mammafika

I morse vandrade jag och Leah bort till Julia och Alice. Jag hade nämligen sytt en likadan dregglis till henne som Leah har. Den passade jättebra och jag hoppas de var nöjda! Fick ju en beställning sen på eftermiddagen så det tror jag att de var :)
Sen gick vi alla fyra till Arken och mötte upp 2 mammor och 2 bebisar till. Vi promenerade en runda i apladalen för att sedan stanna på Arken igen och fika. Det var hur mysigt som helst och jäklar va de växer fort. Alla är verkligen oöika men också jättelika haha Det ska bli kul att få se alla växa upp till olika små personer. Tack för idag tjejer! (Och lille Jack som fick alla brudar för sig själv idag).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback