Lidande blogg

Jag har så otroligt mycket att göra i skolan nu så jag knappt hinner ha fritid. Därför har jag låtit bloggen bli lidande.
Idag böev det lite kaotiskt på morgonen. Danne har haft hög feber hela natten, legat o skakat och mått allmännt dåligt. Självklart var det idag jag skulle på ett viktigt studiebesök inför projekt nr. 2 där vi bland annat skulle göra en energibesiktning. Jag kunde varken låta Leah vara hemma med Danne själv eller hitta barnvakt med så kort varsel så det slutade med att Leah fick följa med till Växjö.
Hon var hur snäll som helst och skrek inte en enda gång. Men det var riktigt tungt och jobbigt att bära henne hela dagen. Kommer säkert ha träningsvärk i armarna imån. Men nu är det gjort och vi lyckades få in alla uppgifter som vi behövde för energideklarationen.
Just nu känner jag mig stolt och är faktiskt väldigt imponerad över hur mycket jag klarar av att kämpa för att klara skolan och vara småbarnsmamma samtidigt. Känns skönt att kunna pusha mig själv men också få många snälla kommentarer av nära och kära om hur duktig jag är! :)

Bilden är taget från taket där vi var uppe idag för att kolla in ventilationsaggregatet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback