Intensivt!!

Ja, som rubriken lyder. Mitt liv har från ingenstans blivit väääldigt intensivt! Igår började jag skolan igen, sista terminen sen är jag färdigutbildad. Men jäklar va mycket det kommer att vara med skolan nu. 2 nya projekt ska göras, rapporter och muntliga redovisningar av dem, tenta om 5 veckor, 4 inplanerade studiebesök, hitta praktikplats, fundera ut ett examensarbete (tips mottages GÄRNA!) och idag fick vi även veta att vi måste komplettera vår rapport om solenergi, som en smäll på käften.. Har suttit med den i 10 timmar idag, jag och Lollo. Nästan klara, bara lite småfix och dubbelcheckning på beräkningarna. Sen är det bara att ta tag i nästa projekt om miljöcertifieringssystem.

Mellan pluggandes har vi även varit på läkarbesök med Leah idag. Väga, mäta, lyssna hjärta osv. 7450 gram och 69 cm. Vår lilla plutta börjar bli stor!! Barnmorskan sa att allt såg jättebra ut och nu får vi vänta 2 månader tills vi ska dit igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback