Fika

Idag hade vi några fikagäster här. Linda, Pierre och Ebba. Jag hade bakat dumlekakor precis innan de kom o mumsss så goda de var :) Danne och P spelade Xbox, jag och E pysslade, Linda läste recepttidning och Leah låg o vilade.. Ja så kan det se ut, en helt vanlig fikatorsdag hos oss.

Imorgon kommer Tindra hit över helgen. Jag tänkte att vi skulle baka lite mer och jag funderar fortfarande på om man kan hitta på nåt annat kul med henne. Man måste ju ta vara på de dagar hon är här för sen dröjer det 2 veckor till nästa gång. Ge gärna förslag på vad man kan göra med en 2åring när det är urtrist och regnigt väder ute och hon dessutom fick en pulka av oss i julklapp.. Så synd!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback