Exjobb o LIA

Det verkar som att både praktikplats och examensjobb har fixat sig. Äntligen!!
Efter många samtal om Lärande i Arbete så har jag förmodligen fått en plats på Finnvedsbostäder, igen. Det finns inte så många företag i Värnamo som är energifokuserade förutom Fibo som endast bygger passivhus nu och de är även med i något som heter Skåneinitiativet som i stora drag handlar om att sänka energiförbrukningen. På måndag ska jag och Louise dit och prata med deras fastighetschef om vad vi vill göra mer exakt.
På tisdag har jag möte med en tjej på Värnamo näringsliv som även ska vara min handledare för mitt examensjobb. Behöver dock hitta en till som är mer kunnig vad det gäller energi. Känner att detta exjobb kommer passa perfekt för mig och det kommer vara kul på samma gång!! Jag är taggad!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback