Synundersökning

Fram till den 3 februari (alltså veckan ut) har Specsavers ett erbjudande där man endast betalar 295kr för en synundersökning och får glasögonen på köpet. Visserligen var det bara de bågar på 250-500kronorsväggen. Men jag passade på eftersom jag är i stort behov av nya glasögon, som jag kan ha när jag är hemma eller är sjuk och inte får ha linser. De glasögon jag har här hemma köpte jag när jag var 14-15år, 10år sedan!!
Han som gjorde synundersökningen var hur bra som helst. Han förklarade precis allt om hur och varför osv. Och tillslut fick jag lägga till 100kr och få en undersökning för linser också. Samt att jag fick ett par provlinser att testa i en vecka. Är jag inte nöjd med komfort, pris eller annat så får jag testa ett par andra tills jag är nöjd, utan några extra kostnader.
Alltså för ynka 400kr fick jag 2 olika undersökningar, ett par nya glasögon och provlinser. Jag är hur nöjd som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback