Soffa = Energitjuv

Alltid när jag kommer hem från skolan känner jag mig hur pigg som helst. Men så fort jag sätter mig i soffan försvinner all energi. Idag var en sån dag, fast jag satte mig aldrig i soffan! Jag började direkt med att plocka ut och in i diskmaskinen, städade hela sovrummet inkl dammsugning och avtorkning. Sen satte jag igång att baka! Chokladmuffins och kokostoppar fick det bli. Efter det tog jag mig en lååång dusch och när jag kom ut så var Louise och Jonathan här o hälsade på lite. Då fick jag ju chans att bjuda på godsakerna som jag bakat. Fick ett helt klart godkänt :) Nu har jag precis fixat naglarna igen och satt mig i soffan. Och ja, energin försvann direkt så snart somnar jag där jag sitter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback