Slödag

Idag har varit en sån där riktig slösöndag. Vi har kollat klart på alla Johan Falk-filmerna så nu får vi gott vänta tills i mars då de släpper nästa film. Trodde aldrig jag skulle fastna för svensk kriminalaction men det gjorde jag. Danne är nog nöjd iaf.
Imorgon är det inlämning av rapporten som gäller. Skönt att jag typ är klar, tänkte skriva slutsatserna bara sen kan jag skicka in! :) Tentaplugg nästa!! Herregud va tiden går snabbt! Tenta, praktik och examensarbete kvar sen är jag utbildad energisamordnare, även fast titeln kanske egentligen borde varit energiingenjör eller energiexpert. Jaja, utbildning i bakgrunden vilket fall som och det känns jävligt skönt måste jag säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback