Fettisdagen

Idag har det varit fettisdagen, alltså semledagen! Och självklart har vi ätit varsin. De sålde 2 pack semlor på Kvantum för 20spänn, billigt!! Louise och Jonathan var också här och munsade i sig varsin .
Jag har också hunnit med att göra klart min Powerpoint-presentation inför redovisningen på tordag. Ska bara skriva ner vad som ska sägas till vilken bild.
Imorgon har jag tagit ledigt från skolan för att träffa mammorna och bebisarna i min mammagrupp. Det känns som om det va jättelängesen nu så det ska bli superkul :) Efter träffen har jag och Julia bestämt att vi ska gå en liten promenix. Fick mess igår om att mina nya glasögon är klara så kanske att vi skulle kunna hämta ut dem när vi ändå ska gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback