Alla hjärtans dag

Jag är supernöjd med dagen! Verkligen!
Det började med att vi skulle ha redovisning av en Energikartläggning i skolan, det gick hur bra som helst! Fick även många positiva kommentarer på rapporten jag skrivit. Efter det var det sammanfattning av kursen. Alltså, sista lektionen innan tentan. Helt sjukt! :)
Efter skolan fick vi skynda oss lite. Hem o fixa mig, ta på Leah för vi var bjudna på kärleksfika hos syster min. Vi skulle även få låna deras bil och de fick låna vår dotter några timmar :) Vi tänkte åka hem o se en film o bara vara, men vi somnade! Haha så blir det när man är småbarnsförälder. :) Tack syster Linda för att du ställer upp, i alla lägen! Älskar dig!!
Nu sover Leah för natten så vi ska sätta igång en film, äta godis och kanske till och med ta oss ett glas rött vin :)

Andra året med Alla<3dag jag får vara lyckligt kär i mannen i mitt liv. Du gör mig så otroligt lycklig Daniel och jag hoppas att vi alltid får vara VI <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback