Skötväska

Igår när vi var ute och gick fick Leah sitta i Tindras vagn och vice versa. Leah bara äääälskar att sitta framåtvänd. Så idag när jag och Julia skulle ut med tjejerna var Leah jättesur för att BARA få se på mamma hela tiden. Hon bökade och försökte titta runt vagnen. Då kände jag att nu är det dags! Visserligen är det kanske lite tidigt att vända sittdelen, men egentligen, vem bestämmer NÄR man ska vända? Nä, jag anser att sålänge Leah är glad och nöjd så kommer jag göra allt jag kan för att hålla det så.
Väl hemma dammsög och torkade jag av vagnen, sen vände vi sittdelen! Vi har även tänkt köpa en ny vagn till henne. Vi har hittat en mycket smidigare och billig vagn som vi ska köpa. Dessutom kommer hon kunna sitta mycket bättre i den. Den vi har nu är jättebra, men hon kan aldrig sitta upp ordentligt i den utan halvligger bara..
Ny vagn betyder ju även att en ny skötväska måste inhandlas. Jag bloggade om det för ganska längesen. Hur vi (eller jag) verkligen inte gillar den vi har, och den är ful! Jag har spanat lite på nätet nu och läst en massa. Kom fram till att dyrast är inte alltid bäst. Skötväskan jag hittade kan man köpa på Stadium, för ynka 99kr och finns tydligen i massor av mönster och färger. Därför blir det en tripp dit imorgon för att titta på vilket utbud de har här. Här ser ni modellen iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback