Min helg

Nu har jag enligt önskemål ändrat lite här på bloggen! Hoppas färgkombinationerna är bättre och mer lättlästa nu. Har fortfarande inte kollat upp varför kommentarfunktionen bökar men testar ett inlägg på mobilen nu så får vi se.

Helgen känns helt fullspäckad!! Nästan så jag blir lite stressad.. Imorgon blir det att flänga runt lite överallt, KK-mottagningen, fika på stan med min barndomskompis Emelie, klippa och slinga håret hos en JB elev på Salong City Look. Hoppas hon är duktig! Men mitt ris kan ju inte bli värre så jag blir säkert nöjd. Jaaa sen var det ju den här efterlängtade lördagen i helgen med. Då jag och Danne ska ut och äta, HELT själva! Fy så gutt! Men jag kommer nog ändå sakna ihjäl mig.. Fast jag vet att Leah och mormor kommer ha myspys o massa gos!
Söndagen kommer gå till att plugga då vi fått ännu en projektuppgift, energibesiktning och teknisk rapport av en kontorsfastighet. 1 vecka tills den SKA vara inlämnad, godkänd rapport på satt inlämningsdatum = bonuspoäng till tentan! Det tackar man ju inte nej till!

Nehe, nu ska jag ta mig ett glas rött och fira att min helg precis har börjat!



Kommentarer
Postat av: marie

testar

2012-09-27 @ 22:57:23
Postat av: Helen

Jättefint! Mycket bättre. Ha en bra helg.

2012-09-28 @ 10:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback