Blogg.se strejkar..

Förra inlägget tog flera dagar att lägga in men nu är det där i alla fall!! Blogg.se appen har inte funkat alls för mig därav den dåliga uppdateringen. Men nu verkar det som att det löst sig.

Vi har hunnit med att vara på IKEA bland annat. Handlat lite förvaring till vår klädgarderob, DVDhylla och toalettprylar. Känns som att allt börjar komma på plats här hemma nu. Så nu kan folk få komma hit och titta! Och dricka kaffe såklart :)

Leah har hunnit bli 8 veckor också! Herregud va tiden går snabbt. Hon pratar och skrattar en hel del. Jättekul! Och på söndag blir hon redan 2 månader!! Känns som förra veckan vi låg på BB och jag hade så ont. Men ärligt talat så kommer jag inte ihåg hur smärtan kändes, varken under förlossningen och efter. Ska bli skönt att snart få gå på återbesöket och tala om att jag vill att de ska sy om "där nere". Känns skit just nu! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback