Vaccination

Idag fick vår lilla skrutta sin första vaccination. Det var bland annat mot Polio, Hepatit B och stelkramp. Men fyy så ont det gjorde i mitt mammahjärta.. Hon var ganska så gnällig efteråt men när hon väl somnat sov hon i 3 timmar. Nu har hon precis somnat för natten och jag håller tummarna för att hon slipper feber.
Imorgon är det dags för ett litet möte med Claes från Kommunen angående min praktik. Vi ska väl egentligen bara diskutera upplägget på LIAn och jag måste komma ihåg att berätta att jag ska vara hemma fredagar då Danne jobbar. Efter mötet ska vi upp till MVC där en kvinnlig läkare ska undersöka mig och denna gången ska jag hålla tummarna ännu hårdare att hon tycker som jag, att det borde åtgärdas eller på nåt sätt lösa detta. Ni som inte läst tidigare så har jag en förlossningsskada som både ser förjävlig ut, ömmar och skaver, kort sagt. Förra gången var det ju en gammal gammal gubbe som konstaterade att allt såg normalt ut, och det gör det INTE! Men jag hoppas att den kvinnliga läkaren kan lite mer om hur det ska se ut, för det borde hon ju, eller!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback