Sjuk!!

Igår frös jag heeela dagen, men tänkte inte så mycket mer än att det var för att det var kallt ute. Men idag vaknade jag med rivig hals och rinnande näsa.. Usch!! Vill inte vara sjuk! Och vill absolut inte smitta Leah. Jag ska försöka hålla mig från att pussa på henne, men jag är ju trots förkylning hennes mamma och måste byta blöja, mata osv.

Idag gick vi ner till församlingshemmet där vi ska ha vårat dopfika. Vi fick se hur fikarummet såg ut och de visade vart tallrikar, koppar och bestick fanns, vi fick lära oss deras megastora kaffemaskin också så nu är allt klart inför dopet. Vi ska ringa vaktmästaren och prästen också och kolla om vi ska repetera innan dopet då det är 3 barn som döps samtidigt.

Nu sitter vi och myser framför tvn efter att jag gjort klart min powerpoint-presentation inför morgondagens muntliga redovisning av en energibesiktning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback