Ny tid

Jaha, då har man fått en ny tid till MVC för en gynekologundersökning. Denna gången gratis och en kvinnlig läkare. Håller verkligen tummarna att hon ger mig något positivt besked. Så om 2 veckor ska jag dit :)

Leah har varit riktigt slö idag, sovit nästan hela dagen och allmänt gnällig. Svårt att veta vad som är fel också! Jag känner mig dock lite beskymrad. På 2 månader har hon bajsat själv 2 gånger.. Resten av gångerna har vi fått hjälpa henne, trots att vi ger henne Lactulos (laxering). Någon som har tips på vad man kan göra!? Masserar magen hela dagarna känns det som.. :(

Strax kommer L & J på lite fika, och vi ska plugga lite också medans grabbarna får leka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback