Fredag

Idag var nog den värsta dagen av förkylningen, hoppas jag! Leah ville gå upp vid 8 så det var bara att göra som hon ville. Hon är ju trots allt den nya bossen här hemma. Men som tur var var hon bara vaken en timma o sen snällt somnade på mammas mage i soffan. Jag bara äääälskar att ha henne sovandes så. Man känner en trygghet och det är himla mysigt också. Ja.. Snäll bebis får man nog hålla med om att hon är då hon sov ända till 12! Och nu har hon somnat i sin säng utan något gnäll :)

Snart kommer L & J hit med hunden också. Då blir det fredagsmys med pizza och sällskapsspel. En perfekt lugn fredag, precis vad jag behöver!



Svar på kommentar från moster Helen!!

Jo jag ser kommentarerna men kan inte svara på dem via mobilen.. Lite dumt faktiskt!! Men jo mamma sa nåt om en filtduk, fast hon sa inte att det var din ide!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback