Ett litet inlägg till en familj med stort hjärta!!

Ibland när livet inte alltid blir som man tänkt sig så är det skönt att veta att man har både familj, släkt och vänner som bryr sig. Jag är jättelycklig och trivs med mitt liv men ibland är det också jobbigt! Men vi är nog inte ensamma om det. Däremot är det inte alla som har människor runt omkring sig som kan hjälpa till när det är jobbigt. Jag är jätteglad att jag har det. Därför tänkte jag passa på att tacka er, allihop! Men speciellt idag vill jag tacka familjen Nordling! Att ni tänker på oss och vill att vi ska ha det bra är guld värt. Jag blir så rörd bara av tanken. Och jag hoppas att jag nångång i framtiden kommer kunna visa min tacksamhet på nåt annat sätt än i bara ord. Tack!! Ni är bäst! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback