Besviken..

Jag blir så ledsen och besviken på vissa människor ibland. Att folk försöker styra mitt liv, hur jag känner och försöker få mig att må dåligt... Jag gör så gott jag kan för min familj, vårt liv och allt där kring. Men det ligger säkert mycket avundsjuka bakom. Jag är lycklig och trivs med hur allt har blivit! Det är inte lätt att få alla glada o nöjda hela tiden, men de beslut jag gör, gör jag för att jag vill och känner för det. Sen om det inte passar alla så är det ju synd och tråkigt. Men jag gör så gott det går!!!



Kommentarer
Postat av: Helen

Tråkigt att höra. Hur är det någon som orkar! Man har ju fullt upp med att styra sitt eget liv! Och kanske barnens också...försöker alla fall...

2012-10-04 @ 09:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback