Nedstämd...

Har väl varit en helt okej dag fram tills nu. Läste på en bekants facebooklogg att hennes familj nu är på sjukhuset (gbg?) och en av hennes tvillingsöner som är nån månad äldre än Leah har tvingats opereras.. Vet inte exakt varför och vart men de kommer tydligen få spendera månader på sjukhus nu och vet inte alls när de kommer hem. De har spenderat mer tid på sjukhus än hemma sen pojkarna kom till världen alldeles för tidigt.. Men jag fattar inte varför ett litet barn ska drabbas!!! Jag blir både arg och ledsen när jag hör sånt här. Jag kommer iaf hålla alla tummar och tår för att det kommer gå bra!

Nog om tråkigheter... Leah har ätit yoghurt med mosad banan idag.. Men vääldigt svårt att avgöra om hon gillar det eller ej. Hon gapar när skeden kommer men grimaserar när hon får den i munnen. Och hon har ju inte kommit på hur man gör med yoghurten riktigt än, mer åker ut än in :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback