2-års kalas

Då har alla gästerna gått hem. Vi har haft kalas för Tindra som fyller 2 år på torsdag. Hon fick massa fina presenter som hon verkar vara jätteglad för. Docka, duplo, kaffeservis, spjälsäng till dockan, ja och massa mer fint! Tack allihop för att ni ville vara med och fira!

Mitt i kalaset ville Leah sova, och när hon vaknade hade hon bajsat massor, helt själv!! Första gången på typ 3 veckor! Det kanske låter konstigt men jag blev överlycklig :) Masserade hennes mage och cyklade med hennes ben i 1,5 timma igår. Jag antar att det gav resultat! Wohoo! :)

Nu är vi trötta allihop och tjejerna ska sova så jag och Danne kan få lite föräldramys med chips o läsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback