Tillbaka!

Äntligen har jag lyckats uppdatera appen så jag kan blogga i mobilen. Använder ju inte datorn så ofta och packar gärna inte upp den bara för att blogga.. Denna veckan har vi haft Tindra hos oss, sen i söndags. Men någon tur med vädret har vi knappt haft så man har haft lite svårt att sysselsätta henne. Men vi har iaf badat badbalja, lekt massor med både leksaker o kissen (tssstsss som hon säger), vi har också varit ute o gått endel med vagnen bara för att jag ska få röra på mig lite och förhoppningsvis sätta igång förlossningen... Nu är det bara 2 dagar kvar till BF och vi har även fått en ny tid hos barnmorskan, den 19 juli.. Men snäääällla bebis kom innan dess!! Börjar känna mig mer orörlig, tung och trött.. Har ont lite överallt och kan knappt sova på nätterna. Måste få klaga lite ibland :) Ja just det, jag och älskling har "firat" 1 år tillsammans i veckan. Inte för att det blev så mycket firande men blommor, tacos och några extra pussar fick det bli. Vi har tänkt att fira lite mer när vi är barnlediga och när lönen har kommit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback