Marknad

Idag åkte jag och Leah ner till stan och gick på marknaden med Sara och hennes snart 1åriga son Axel. Danne och Tindra stannade hemma för lite pappa-dotter tid. Marknaden var nog den dåligaste på länge. Fanns typ inget att titta på och vid den tiden vi var där så var det mest pensionärer som hade hunnit dit så man kände ingen heller. Jag köpte i alla fall två jättefina bodies till min prinsessa, på rea! Det var röda lappar där det stod 50kr på men när jag kom till kassan visade det sig att det var halva priset på röda lapparna. Alltså fick jag BÅDA för 50kr!! Toppen :D Vi hann också med en fika på stigs innan jag var tvungen att åka hem för att amma och vila. En bra dag, trots det dåliga utbudet och underliga sol/regn vädret..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback