De första dagarna

Igår hade vi vårt första besök sen vi kom hem från BB. Det var Leahs moster Louise och kusinen Nova som var här. På eftermiddagen kom också min gudmor Annika på fika och bebisgos. Leah fick massa fina kläder och ett gosedjur av dem. Jag tänkte lägga upp bild på allt men jag fixar det när jag har mer ork till att stå/sitta upp. Annars så ligger vi mest i sängen och gosar hela familjen. Vi har det så bra!! Även amningen har kommit igång på riktigt nu, båda bröst funkar utmärkt och jag och Leah är ett superteam! Hon är jättesnäll på nätterna, sover 2-3 timmar i egen säng, äter, får ny blöja och sen somnar hon gott i sin säng tills det är dags igen. Hoppas hon håller detta och låter mamma och pappa få lite sömn på nätterna. Underbara lilla prinsessa!! <3 Idag var vi på återbesök på BB. Vägde henne, 3300 gram, så hon har gått ner 120 gram vilket de tydligen gör de första dagarna. 10% accepterar de här på Värnamo sjukhus. Barnläkaren kollade gomen, lederna och lyssnade på hjärtat igen och allt var toppen! En barnmorska kollade på mina nedre regioner också eftersom jag fortfarande har svårt att gå, sitta, kissa osv. Hon förstod att jag har så ont som jag har pga svullnaden men hon sa att det läker jättebra. Skönt!! Vill ut och övningsköra barnvagnen snart ju. Nu sover Leah gott i sin säng så jag o Danne ska mysa ner oss och kolla på film. Livet känns super!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback