Stress

Usch! Känner mig så stressad, hinner ingenting, därav den dåliga uppdateringen här på bloggen.
Vi är ju fortfarande mitt i flytten. Allt är flyttat o så men vi har fortfarande städning i gamla lägenheten kvar.. Sen ska man ju få upp hyllor, måla klart, fixa trädgård osv i nya lägenheten samtidigt som man har en bebis som har kommit in i nån fas där ingenting är bra... Det finns stunder då hon är jättesnäll och hur go som helst men just nu är de väldigt få. Hon är också jättesvår att söva på kvällarna, håller på från 21-01 nästan varje kväll och det funkar ju inte i längden. Någon som har bra sövningstips??
Inatt testade vi en flaska ersättning på tal om ingenting. Och det slank ner snabbt! 180 ml!!!! Känns otroligt bra att jag kanske inte alltid måste sitta hemma utan kan ta mig en längre paus.

Kommer inom kort lägga uppbilder på lägenheten för de som inte varit här (host-louise-host). Men först måste vi till IKEA och inhandla lite roligheter! Danne har skrivit ut en lista på vad vi behöver därifrån. Han har även gjort lista på vad vi behöver från Rusta, vad vi behöver allmänt och vad han behöver för sina byggen. 4 listor att beta av alltså!! Han är verkligen en man som vill ha ordning o koll på allt. Och han kallar mig för kontrollfreak haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback