Betsy

Nu har min lilla älskling fått flytta till en annan familj. Jag har de senaste veckorna kännt att hon inte är sig lik, och det beror på att jag måste rikta all uppmärksamhet på Leah. Betsy har ju alltid fått vara i centrum så jag kan förstå hennes "avundsjuka". Den nya familjen har både barn och andra djur så jag tror att hon kommer trivas. Trots att jag vet att hon kommer få det bra så är det så sjukt jobbigt att lämna bort någon som man haft hos sig hela tiden i två år. Har haft det så mysigt med henne, haft det roligt både med och åt henne. Jag kommer sakna henne så fruktansvärt mycket men nu måste min fokus vara på Leah. Älskar dig lilla Betsy, min gosemos <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/3827786/images/2012/pic_5022c96fddf2b3041d00001c.jpg" class="image">



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback