Påskvecka

Det känns som om denna veckan är lika fullbokad som förra veckan var.
 
I måndags var det löning, vilket hemma hos oss betyder storhandling. Denna månaden har vi dock bestämt att vi ska testa att veckohandla istället, för att se hur mycket det skiljer sig i ekonomi och så. I måndags var vi även i lite olika butiker runtom stan, biltema, eko, badhuset osv. Man får ju passa på nu när man har bil i några dagar till.
 
Tisdagen bestod mestadels av praktikarbete, möten och sånt. Fick ett påskägg fyllt med godis på praktiken också, de är verkligen helt underbara här! Jag hann även med att fixa iordning på framsidan med lite påskpynt och sopning av massa löv som legat under snön. Solen sken verkligen igår och man fick en riktig vårkänsla när man höll på att pyssla där ute.
 
Idag, onsdag, var det tänkt att jag skulle börja gymma med min kusin Isabelle. Men hon sköt upp det till nästa vecka då hon skulle på bio ikväll. Men skönt det känner jag, då har jag tid hemma till att städa och fixa påskfint även inomhus.
 
Imorgon är en halvdag på praktiken och här ska de bjuda på räk-/eller köttbullsmacka. GOTT! Sen tar vi långledigt, och hoppas på att våren närmar sig med STORA steg.
 
Helgen kommer bestå av middagar med min pappa på fredag som kommer och hälsar på och sen ska vi ju fira min kära mamma på lördag som har varit utomlands över sin födelsedag. Därefter har vi 2 HEEELT lediga dagar som vi bara ska njuta av.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback