Uppdatering

Tänkte jag skulle uppdatera litevad det gäller min viktuppgång o så.

Förra veckan vägde jag 58,8kg. Det var dag 1.

Under hela veckan har jag kämpat med att äta 3000 kalorier om dagen. Kan erkänna att vissa dagar har jag endast uppnått runt 2500 kalorier, men det är betydligt mer än vad jag brukar äta.
Jag har gymmat (styrketränat) 2 gånger och varit ute på promenader varje dag med undantag i söndags då jag hade sån extrem träningsvärk. Annars har jag skött mig ovanligt bra tycker jag!

Vägde mig igår, dag 8, och vågen visar 59,9kg! Alltså 1kg på en vecka! Yesss!! :)

Har pratat med min pappa om detta och han erbjöd sig att köpa ett halvårskort på gymmet till mig. Såå snällt! För jag tycker det är jätteroligt att träna, sen bidrar det ju till nåt bra också :) Det enda kravet han ställde var "du måste lova att träna också då". Självklart!!! Ska bara kolla upp hur man gör med betalning och hur de har öppet/stängt under sommaren :) Nu kör vi!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback