Kökfix påbörjat!

Idag fick vi äntligen våra efterlängtade köksluckor! Vita o fina precis som vi vill ha det. Nu väntar vi på att Winsth golv ska höra av sig så vi kan bli att med det fula golvet vi har och in med nytt!
Vi har även planerat att måla väggarna som just nu är gulgråaktiga. Men tyvärr kommer vi inte överens om färg... Båda vill egentligen måla vitt, men vi är rädda att luckorna kommer se gula ut då. Sen har Danne en ide om att måla grått och en fondvägg som han vill MÅLA randig svart och grått. Nej säger jag! Alldeles för mycket jobb och dessutom vill jag bli av med det gråa i köket. Jag är lite sugen på att måla svart över luckorna där det är ca. 30 cm hög förvaring runtom hela köksinredningen. Sedan vill jag gärna ha nån pastellfärg på resterande väggar, t ex mintgrön eller ljuslila och sedan passa in handdukar och dylikt med samma färg fast en mörkare nyans.. Ja.. Vi är som sagt inte enade! Någon som har andra tips? För vi kommer ingenstans!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback