Välkommen vecka 39

Nu närmar det sig verkligen! 2 veckor kvar till beräknat datum, men hoppas på att den lill* tittar ut tidigare. Börjar bli riktigt jobbigt och tungt att vara gravid nu. Andra säger till mig att njuta nu och vila så mycket som möjligt men det går varken njuta eller vila. Vill bara trycka ut den nuuuu! Man kommer säkerligen inte få mycket sömn sen heller men då är man iaf två och förhoppningsvis kan turas om lite.
 
Helgen som varit va Tindra hos oss. Hon hade precis kommit hem från Grekland och hennes mamma var trött efter en veckas springande efter en 1½ åring, jag kan förstå henne! Så hon fick vara hos oss. Vi har varit i lekparker, gått på stan, fikat. Faktiskt haft ganska så tur med vädret också.
 
 
Igår kom min syster Louise och hennes dotter Nova till Värnamo för att stanna några dagar. Var hos min andra syster igår och fikade med dem. Hoppas de har tid att ses igen innan de ska tillbaka till Göteborg.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback