Veckan som kommer..

Då var denna helgen också slut. Dagarna går så fort!! Förhoppningsvis kommer våren snart så man kan börja fixa fint i trädgården. Jag och Daniel har massor med planer på växter, trätrall osv. Det ska bli riktigt kul. Och för att inte tala om att kunna gå ut med Leah för en sväng i gungan eller nåt annat kul. Ja, här hemma (som i de flesta hem) längtar vi efter våren.

Denna vecka kommer bestå av mycket praktik, lite examensarbete, sista mammaträffen (!), inspirationskväll med min vän Louise (alltså lite egentid hihi), sen har jag också lovat att vara chaufför åt min syster och mamma mitt i natten då de ska åka till Kanarieöarna.. Så skööönt för dem! Men jag vill helst inte åka utomlands, ja, konstigt jag vet. Men det är för mycket press på mitt kontrollbehov.. Allt som måste fixas o donas, saker ska klaffa, man måste packa en massa o gärna inte glömma något, tider ska passas o gud vet allt. Nä jag trivs bäst här hemma där man har alla sina saker, man kan ta det lugnt OCH sova i sin egna säng! :) Men jag säger aldrig nej till lite mer sol o värme. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback