Vänner

Ibland, eller väldigt ofta tänker jag tillbaka på tiden då man umgicks med sina vänner nästintill varje dag. Jag saknar den tiden något otroligt mycket.. Ända sen jag fick Leah hör man aldrig av nån (och man har knappt orken själv till att höra av sig heller för den delen). Men det blir väl såhär när man ändrar riktning i livet. Det är väl inte riktigt va jag var förberedd på. Jag ångrar absolut ingenting, jag älskar Leah nåt så enormt mycket. Och för att inte glömma så har jag ju faktiskt min allra bästa vän, Daniel, här med mig varje dag! Men ibland skulle man vilja ventilera sig hos nån annan, umgås o träffa vänner som förr.

Bilden är bara ett utplock av alla mina fina vänner jag har/haft och jag vill absolut inte glömma nån. Saknar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback