Mar. 16, 2013

Kanske dags att börja blogga igen!? Känner att dagarna bara rinner iväg...

Jag har ju som sagt min praktik på Finnvedsbostäder och jag stortrivs! Det känns som att projektet går rätt väg och att jag kan visa upp mina kunskaper på ett bra sätt. Mina arbetskamrater är helt underbara och det är ett stort plus!!

Däremot är man inte så van vid så långa dagar vilket i sin tur resulterar i en trött mamma som kommer hem till sin enormt aktiva o goa unge! Ibland känner jag att jag inte räcker till, eller att energin inte räcker till. Det är bland annat därför bloggandet blir lidande.

Leah har gjort så många framsteg den senaste tiden att man knappt hinner med!!
Hon började med att krypa, men redan efter nån dag var inte det kul längre, då började hon ställa sig upp själv vid möbler! Lika tidigt som sin mor.. Så nu är det full fart på henne här hemma, kryper iväg, upp vid möbler, pilla på allt, smaka på allt samtidigt som vi går springa efter :P
Hon har även börjat säga "hej" o vinkar samtidigt och det ser såå kul ut för hon gör det med ett riktigt lurigt leende!
Idag blir hon 8 månader och jag är så otroligt glad över att få vara hennes mamma. Jag älskar att vara mamma!!! Så snart jag får jobb och ha jobbat ett år eller så, ska jag minsann få Daniel till att börja på nästa! I cant wait!!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback