Årets längsta dag!

Ojoj vilken dag det har varit!!
Det började redan inatt (kl. 3) med att jag skulle köra syster Linda och mamma till Växjö flygplats då de skulle till Kanarieöarna. Det gick jättebra att köra, lite snö men det var inte så farligt. Jag hade lyckats få med mig Danne också så jag slapp köra själv hem sen, och dessutom fixat nattbarnvakt i form av en lång lillebror hihi Vi var hemma igen kl. 6, lagom tid för Wille att åka till jobbet. Då var det bums i sängen för oss igen!
Strax efter lunch var det dags för nästa aktivitet, sista mammaträffen! Ämnet som vi skulle prata om var uppfostran och att sätta gränser, men vi pratade och diskuterade kring så mycket annat så det blev inte så mycket prat om just uppfostran.
Efter det var det bara hem o lämna Leah hos pappa och sen hämta upp Lollo. Öppet hus på Campus! Vi var där en stund iaf, fikade och pratade med Petra som gick ut Energisamordnare förra året, om jobb o så.
Vid 18 var det dags för en inspirationskväll på Kvantum. Det var en tjej som visade produkter från Max Factor. Hon sminkade 3st och visade lite olika sminkningar. Vi fick även med oss en goodiebag hem med lite tester på Max Factor produkter. Och efter visningen var det lite shopping av produkterna som gällde, med 20% rabatt. Jag fick med mig en ny 3 in 1 foundation som verkade jättebra, för en hundralapp!

Jag är väldigt mör i kroppen och trött i huvudet men jättenöjd med dagen!
Saknar min stora bebis som sov gott när jag kom hem så imån efter praktiken ska jag ägna hela kvällen åt henne :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback