Heldag med småtjejerna

I morse vid halv 9 gick Julia, Alice, Leah och jag en powerwalk i morgonsolen till Osudden och tillbaks. Nästan 7km blev det! Det var ganska kallt men molnfritt så det var ändå väldigt skönt.
Efter vår promenix åt vi lite frukost hos Julia och sen tog jag hand om tjejerna medans hon städade hela lägenheten för kl 13 skulle de andra mammorna i mammagruppen komma på fika.
Det var jättekul att få träffa alla mammor o stora bebisar igen! Vi får verkligen inte sluta träffas även att BVC-träffarna är slut.

Nu ligger jag o slappar i soffan medans Leah leker i sin säng men egentligen borde hon sova... Ska alldeles strax ta tag i mina styrkeövningar för nu är min proteinshake slut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback