Min dag

Min dag började med frukost på sängen, men jag fick inte ligga kvar länge för vi skulle iväg till skogen. Som varje år åker vi till Mosshult för att träffa tomten och gå bingotipsrunda. Detta året råkade det bli på min födelsedag.
Det bjöds på god älggryta och lite klappar till barnen. Tipsrundan fick bli inomhus pga all snö och kylan samt att jag tror det börjar bli jobbigt för de gamla att plumsa i snön i skogen.
Efter fikat bar det av hemåt för att snabbt duscha av sig o sen åka hem till syster Linda o co. Där bjöd mamma på god mat och tårta. Jag fick såklart lite paket också, göra-cupcake-tillbehör och en receptbok med cukcakes, sen fick jag också en superfin ljuslykta i form av en uggla som jag själv har valt ut. Jag är jättenöjd med min födelsedag och vill tacka alla som gjorde den precis så som jag ville ha den.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3827786/images/2012/pic_50cd8d4fddf2b3314c00229e.jpg" class="image">



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback