Älskade lillebror!!

Idag när jag vaknade ringde mamma och berättade att Wille hade krockat påvägen hem från jobbet i natt. Hjärtat började dunka fort som fan o jag blev riktigt skakis. Men, som tur var, var han och hans jobbarkompis oskadda. Bilen är skrot men vad gör det, hellre en lillebror som är hel. Har tänkt på honom hela dagen och jag är så otroligt glad att jag har mina syskon, min mamma och min familj!! Vet inte vad jag skulle göra utan er! <3

I alla fall så var det dags för den här terminens sista dag i skolan, redovisning av praktiken. Det gick hur bra som helst, bättre än väntat. Så nu har man lov ända till 14 januari. Såå himla gött! Jag ska verkligen njuta av att få vara med Leah hela tiden!
Tog en bild på henne innan när hon stod upp med hjälp av soffan, helt själv. Hon är verkligen superstark i benen. Men jag har mina aningar att hon kommer bli precis som sin mamma, ställer sig upp själv vid 7 månader och går vid 9 månader. Duktiga unge! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback